loading...
رئال مادرید
محمد سجاد یعقوبی بازدید : 6 سه شنبه 26 دی 1391 نظرات (0)
کریستیانو رونالدو در مصاحبه اختصاصی با سایت فیفا گفت که تا آخر قراردادش در رئال می ماند :" تا آخر قراردادم در رئال می مانم . بعدش نمی دانم که چه آینده ای در پیش خواهد بود . "

وی در حمایت از مورینیو گفت :" مطمئنم که مورینیو صلاح باشگاه را می خواهد و تا پای مرگ از او دفاع خواهم کرد . البته نظر هواداران قابل احترام است . از نظر من او بهترین مربی دنیاست که تجربه زیادی دارد و همه چیز را برده است . "
کریستیانو در مورد اهداف فصل رئال با از دست رفتن لالیگا گفت :" دهمین چمپیونزلیگ چیزی است که همه رئالی ها می خواهند . همه مطمئن هستیم . پارسال تا یک قدمی فینال رفتیم اما نا امید شدیم اما امسال فرصت انتقام وجود دارد که مشکلات بازی با یونایتد را بیشتر می کند . این آسان نخواهد بود و از نظر من شانس صعود هر تیم 50-50 است اما اعتماد به نفس زیادی دارم . "
وی افزود :" به نظرم فشار روی رئال بیش از منچستر نیست . سه سال و نیم است که در رئال هستم و حالا کل تیم آماده دهمین چمپیونزلیگ می شوند که شاید کمی استرس ایجاد کند که این همیشگی است . "
رونالدو در مورد بحث توپ طلا گفت :" نامزد شدنم افتخار آمیز بود . می توانم به خاطرش ابراز خرسندی کنم . من همیشه سعی کرده ام که در طول دوران فوتبالم چیزهای زیادی ببرم و جام های زیادی ببرم . من جاه طلب هستم و تا زمان بازنشستگی برای پیروزی تلاش خواهیم کرد . "

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    سایت را چگونه ارزیابی میکنید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 13
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 11
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 13
  • بازدید ماه : 13
  • بازدید سال : 15
  • بازدید کلی : 279
  • کدهای اختصاصی